Με την τηλεοπτική αναμέτρηση μεταξύ της Θέτιδας Βούλας και του Μαρκοπούλου στο κλειστό γυμναστήριο «Γεώργιος Γεννηματάς» ανοίγει η αυλαία της 3ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος της βόλεϊ λιγκ γυναικών (31/10, 21.30 ΕΡΤ-2 ΣΠΟΡ).
Η ομάδα του Γιάννη Νικολάκη που θα δώσει το πρώτο εντός έδρας παιχνίδι της για τη φετινή σεζόν, απέναντι στον ΖΑΟΝ κατάφερε να πάρει το πρώτο του βαθμό στο πρωτάθλημα, όμως μετά από δύο αγωνιστικές δεν έχει πανηγυρίσει ακόμα τη νίκη. Να αναφερθεί ότι η Θέτιδα έδωσε τα δύο πρώτα παιχνίδια μακριά από την έδρα της, κάνοντας πρεμιέρα απέναντι στον πρωταθλητή Ολυμπιακό και στη συνέχεια στο Ζηρίνειο κόντρα στον ΖΑΟΝ που έφτιαξε ένα ρόστερ με υψηλές προσδοκίες. Το Μαρκόπουλο είναι από τις ευχάριστες εκπλήξεις τη φετινή σεζόν, καθώς έχει κάνει το 2/2 απέναντι στον ΑΟ Θήρας εκτός έδρας και την περασμένη αγωνιστική επιβλήθηκε στην έδρα του επί του περσινού τρεμπλούχου Ολυμπιακού. Έχει δύο νίκες στο τάι μπρέικ και 4 βαθμούς που κατατάσσουν την ομάδα των Μεσογείων στην θέση της βαθμολογίας.