Connect with us

ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ

ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ 2022: Η Εθνική ξεκινά με +17 για την 1η θέση

Published

on

Σήμερα ολοκληρώνεται η φάση των ομίλων στην υδατοαφαίριση γυναικών του παγκόσμιου πρωταθλήματος με την Εθνική να κυνηγά το σκορ για να αποφύγει τις ΗΠΑ στα προημιτελικά.

Το θετικό για την ομάδα της Αλεξίας Καμμένου είναι πως η Ισπανία με την οποία διεκδικεί η Εθνική την πρώτη θέση στον όμιλο, αγωνίζεται πρώτη. Οι Ισπανίδες θα αντιμετωπίσουν την Ταϊλάνδη στις 19:00 και θα επιδιώξουν να σημειώσουν όσο το δυνατόν περισσότερα γκολ. Αυτή τη στιγμή είναι στο -17 από την Εθνική που θα γνωρίζει ακριβώς τι πρέπει να κάνει στο παιχνίδι με τη Γαλλία στις 20:30. Η ελληνική ομάδα νίκησε 28-1 την Ταϊλάνδη και η Ισπανία 18-8 τη Γαλλία. Αρχικά η Ισπανία κυνηγά το +27 και η Ελλάδα το +10.
Σε περίπτωση που η Ελλάδα προκριθεί πρώτη στον όμιλο, θα πάει απευθείας στα προημιτελικά και θα αντιμετωπίσει εκεί την νικήτρια των χιαστί Ολλανδία – Καναδάς ή Ουγγαρία. Αν η ομάδα της Αλεξίας Καμμένου ολοκληρώσει 2η στον όμιλο και θα παίξει στα χιαστί με Καζακστάν ή Νέα Ζηλανδία και στη συνέχεια στα προημιτελικά με τις ΗΠΑ.

Το πρόγραμμα της τελευταίας αγωνιστικής των ομίλων
1ος όμιλος
20:30 Ιταλία – Κολομβία
22:00 Ουγγαρία – Καναδάς
2ος όμιλος
19:00 ΗΠΑ – Αργεντινή
20:30 Ολλανδία – Νότι Αφρική
3ος όμιλος
19:00 Βραζιλία – Αυστραλία
20:30 Καζακστάν – Νέα Ζηλανδία
4ος όμιλος
19:00 Ταϊλάνδη – Ισπανία
20:30 Ελλάδα – Γαλλία

Βαθμολογίες
1ος όμιλος
1. Καναδάς 3 (29-9)
2. Ιταλία 3 (17-16)
3. Ουγγαρία 2 (44-14)
4. Κολομβία 0 (6-57)
2ος όμιλος
1. ΗΠΑ 4 (35-9)
2. Αργεντινή 2 (13-35)
3. Ολλανδία 2 (36-17)
4. Νότια Αφρική 0 (8-31)
3ος όμιλος
1. Αυστραλία 4 (30-8)
2. Καζακστάν 2 (16-25)
3. Νέα Ζηλανδία 2 (36-17)
4. Βραζιλία 0 (8-31)
4ος όμιλος
1. Ελλάδα 3 (38-11)
2. Ισπανία 3 (28-18)
3. Γαλλία 2 (32-26)
4. Ταϊλάνδη 0 (9-52)

Οι απόψεις - editorial που δημοσιεύονται στο Sportsfeed απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του Sportsfeed το οποίο τηρεί πιστά τις αρχές της ελευθεροτυπίας: Η δημοσίευση είναι η ψυχή της δικαιοσύνης. Copyright © 2022 Sportsfeed.gr

*/