Ο Βαγγέλης Ντούμας από το φθινόπωρο του 2026 θα κολυμπά για το Στάνφορντ, αφού ο κολυμβητής του Τάσου Καλλιτσάρη κέρδισε την υποτροφία του με το αμερικανικό πανεπιστήμιο.
της Ελισάβετ Γρηγοριάδου
[email protected]
Η συνεχής εξέλιξη του Βαγγέλη Ντούμα δεν έχει περάσει απαρατήρητη από τις ξένες ομάδες και με αυτόν τον τρόπο τον προσέγγισε το πανεπιστήμιο του Στάνφορντ για να πραγματοποιήσει εκεί τις σπουδές του και να αγωνιστεί στο NCAA. Ο Ντούμας θα φοιτήσει εκεί το διάστημα 2026-2030, όταν ολοκληρώσει δηλαδή τις υποχρεώσεις του στο λύκειο. O 17χρονος την φετινή χρονιά έγινε ο πρώτος Έλληνας που κατεβαίνει το ένα λεπτό στα 100μ πρόσθιο και τα κατάφερε με επίδοση 59.77 και μετρά και το αργυρό μετάλλιο στο ίδιο αγώνισμα στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα των εφήβων – νεανίδων. Το καλοκαίρι του 2024 συμμετείχε για πρώτη φορά σε Ολυμπιακούς Αγώνες και κατέλαβε την 13η θέση στην μεικτή σκυταλοδρομία 4Χ100μ μαζί με τον Απόστολο Χρήστου, την Άννα Ντουντουνάκη και τη Νόρα Δράκου.