Υπήρξαν άνωθεν εντολές από τη Μερσέντες για εσκεμμένη καθυστέρηση στα πιτ-στοπ του Λιούις Χάμιλτον , προκειμένου να σιγουρέψει τη νίκη του ο Νίκο Ρόσμπεργκ;
του Νίκου Κούδα
[email protected]
follow me @nkoudas
Αυτή είναι η έντονη φημολογία που έχει αναπτυχθεί από χθες, μετά το τέλος του Αυστριακού Γκραν Πρι, στο οποίο οι πιλότοι της γερμανικής ομάδας πέτυχαν ένα ακόμα «1-2». Ωστόσο η επέλαση του Γερμανοφινλανδού προς τον θρόνο του πρωταθλητή, καλύφθηκε από… σκιές, εξαιτίας της μεγάλης -και για πολλούς αναίτιας- παραμονής του Χάμιλτον στα πιτς κατά τη διάρκεια των δύο εισόδων του, με την καθυστέρηση να φτάνει στα 2 δευτερόλεπτα σε σχέση με τους χρόνους παραμονής του Ρόσμπεργκ. Απλή σύμπτωση, λάθος των τεχνικών ή προάσπιση των συμφερόντων της ομάδας; Όπως ήταν φυσικό, η Μερσέντες έσπευσε να διαψεύσει τη φημολογία ως ανυπόστατη, επισημαίνοντας ότι ήταν η βιασύνη και η «αστοχία» του Χάμιλτον κατά την πρώτη προσέγγιση και είσοδό του στα πιτς, που ουσιαστικά του κόστισε τα πολύτιμα δευτερόλεπτα. Πάντως ακόμη και ο ίδιος ο -συνήθως εριστικός- Βρετανός αποδέχθηκε ιπποτικά την ανωτερότητα του συναδέλφου του, παραδεχόμενος ότι η βαθμολογική διαφορά τους είναι αναπόφευκτη εξαιτίας των δύο εγκαταλείψεων του ίδιου στα Γκραν Πρι της Αυστραλίας και του Καναδά, στα οποία ο Ρόσμπεργκ κέρδισε 43 βαθμούς (1η και 2η θέση αντίστοιχα).
Όπου κι αν βρίσκεται η αλήθεια (άλλωστε τέτοιες τακτικές κάθε άλλο παρά πρωτόγνωρες είναι στον αδίστακτο «πόλεμο» συμφερόντων των κατασκευαστριών εταιρειών), το σιρκουί της πόλης Σπίλμπεργκ, μέσα στη «φωλιά» των ταύρων της Ρεντ Μπουλ, αποδείχθηκε γούρικο για τον επικεφαλής της κατάταξης, Ρόσμπεργκ, καθώς με τη χθεσινή -και τρίτη φετινή- νίκη του, ο Γερμανοφινλανδός αύξησε τη διαφορά από τον Βρετανό ομόσταυλό του στους 29 βαθμούς (165 έναντι 136). Επόμενη ευκαιρία του Χάμιλτον για να μαζέψει τη διαφορά, μπαίνοντας και πάλι στη διεκδίκηση του τίτλου, θα είναι στο «δικό» του Γκραν Πρι, στο Σίλβερστοουν της Βρετανίας, την 6η Ιουλίου…