Απόλυτα επιτυχημένη ήταν η ελληνική αποστολή στο διεθνές βαθμολογούμενο τουρνουά τάε κβον ντο G1 που διεξήχθη στα Τίρανα και ήταν ένα δυνατό αγωνιστικό τεστ ενόψει της συνέχειας.
Η προ-Ολυμπιακή ομάδα διέπρεψε κατακτώντας συνολικά εννιά μετάλλια και ταυτόχρονα η Ελλάδα κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο στο σύνολο, τόσο στους άντρες, όσο και στις γυναίκες. Η πολύ καλή πορεία των Ελλήνων αθλητών είχε ως αποτέλεσμα ένα χρυσό μετάλλιο, εφτά ασημένια κι ένα χάλκινο.
Πιο συγκεκριμένα το χρυσό μετάλλιο κατέκτησε ο Κώστας Δημητρόπουλος (58κ). Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι Χαράλαμπος Φουσκούνης (74κ), Βασίλης Θολιώτης (87κ), Σωτήρης Μιχόπουλος (+87κ), Μελίνα Γεωργίου (46κ), Φανή Τζέλη (57κ), Στέλλα Μαρεντάκη (67κ) και η Αρτέμια Κίτσιου (+73κ), ενώ το χάλκινο μετάλλιο κατέκτησε ο Γιάννης Παπαδόπουλος (80κ).
Αναμφίβολα πρόκειται για επιτυχημένη ελληνική αποστολή. Δεν είναι μόνο το πλήθος των επιτυχιών, είναι και το γεγονός ότι η άρτια εικόνα τους, γεμίζει με πολλές ελπίδες για το μέλλον. Ο συντονισμένος σχεδιασμός της ΕΛΟΤ με τον ομοσπονδιακό προπονητή Μπεχζάντ Χοντανταντ, φαίνεται πως αποδίδει καρπούς.