Με τον ιδανικότερο τρόπο ξεκίνησε για την ελληνική αποστολή το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα τάε κβον ντο εφήβων – νεανίδων που διεξάγεται στο Ογκλέ της Ελβετίας.
Η συγκομιδή για την Ελλάδα την πρώτη μέρα ήταν δύο μετάλλια, με την Παρασκευή Καλογήρου στα 42κ να κατακτά το αργυρό μετάλλιο, μετά από μία εξαιρετική πορεία, ενώ ο Χαράλαμπος Αηδονίδης στα 48κ ολοκλήρωσε με την κατάκτηση του χάλκινου μεταλλίου. Η Καλογήρου ήταν εντυπωσιακή, φτάνοντας στον τελικό των 42 κιλών δίχως να χάσει γύρο από καμία αντίπαλή της. Ξεκίνησε με νίκη (2-0) επί της Ζάχρα Ισάγιεβα (Αζερμπαϊτζάν), για να συνεχίσει εξίσου εντυπωσιακά (2-0) και κόντρα στην Ελίσα Τσίσλεακ (Μολδαβία). Στον ημιτελικό κλήθηκε να αντιμετωπίσει την Βρετανίδα Πόπι Κίνγκσλεϊ την οποία επίσης νίκησε με 2-0. Δεν τα κατάφερε στον τελικό κόντρα στη Ρωσίδα Ελίνα Τκαμόκοβα, από την οποία έχασε 2-0 για να κατακτήσει τελικά το αργυρό μετάλλιο. Ο Αηδονίδης ξεκίνησε με νίκη (2-0) επί του Γεωργιανού Μάτε Κβαντίντζε και στη συνέχεια επικράτησε (2-1) επί του Φάμπιο Καρβάλιο (Βρετανία). Στον ημιτελικό κλήθηκε να αντιμετωπίσει τον Ρώσο Κουρμπάνμα Μαγκομέντοφ από τον οποίο ηττήθηκε (2-0) για να καταλάβει τελικά την τρίτη θέση. Σήμερα το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα συνεχίζεται και από ελληνικής πλευράς θα αγωνιστούν οι Ευθύμης Ηλιάδης (63κ), Γιώργος Ηλιόπουλος (59κ), Αρης Ψαρρός (55κ), Άννα Τζίρτη (55κ), Μαγδαληνή Κλακαλα (52κ) και Λαμπρινή Ασημάκη (49κ).