Connect with us

EDITORIAL

Άλλη μία αποστολή με μεγάλο ρεκόρ για το Sportsfeed

Published

on

Για τον ελληνικό στίβο, το 24ο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ήταν το πιο επιτυχημένο στην ιστορία του, εξαιρώντας αυτό του 2002 στο Μόναχο. Για το Sportsfeed ήταν ένα στοίχημα που κερδίθηκε σε αποκλειστικότητες, αναγνωσιμότητα, διαδραστικότητα και καινοτομία.

του Θανάση Νικολάου
[email protected] follow me @ThanNikolaou

Οι εννέα μέρες παρουσίας της ομάδας του Sportsfeed στο Βερολίνο, ήταν ίσως οι πιο κουραστικές από όλες τις αποστολές που έχουν προηγηθεί. Η ελληνική ομάδα ήταν μεγάλη, οι επιτυχίες πολλές και τα θέματα ατελείωτα. Επιλέξαμε να βάλουμε και την καινοτομία με νέες υπηρεσίες ενημέρωσης για να μην υπάρξει το παραμικρό κενό στην ενημέρωση των Ελλήνων φιλάθλων.
Γνωρίζοντας ότι η ΕΡΤ (θα αναφερθούμε σε αυτήν σε άλλο άρθρο) επέλεξε να απαξιώσει τη διοργάνωση καθώς δεν έστειλε ούτε έναν απεσταλμένο, φροντίσαμε να καλύψουμε το κενό αποκτώντας δικαιώματα στη μεικτή ζώνη και καλύπτωντας με LiveFeed τους αγώνες.
Σε μία εβδομάδα γεμάτη από τσάμπιονς λιγκ, αποφασίσαμε να δώσουμε το κάτι παραπάνω προκειμένου να μην υποβαθμιστεί η προσπάθεια της Εθνικής ομάδας στίβου στο Βερολίνο. Το αποτέλεσμα μας δικαίωσε, σύμφωνα με τα νούμερα τόσο της Google όσο και των Social Media.
Βέβαια για να φέρουμε σε πέρας αυτό το εγχείρημα χρειάστηκαν 12 χέρια που δούλεψαν σαν… 24. Τρεις δημοσιογράφοι, δύο φωτογράφοι και ένας μοντέρ ήταν η αποστολή του Sportsfeed στο Βερολίνο προκειμένου να μπορέσουμε να καλύψουμε με τον καλύτερο και πιο σύγχρονο τρόπο μια διοργάνωση για την οποία ήμασταν σίγουροι ότι θα είναι πολύ πετυχημένη για την Εθνική ομάδα.
Ο Γιώργος Καπουτζίδης ανέλαβε το LiveFeed καθότι πήγαινε στο στάδιο πρώτος το πρώι και έφευγε τελευταίος το βράδυ (παρακολούθησε ακόμα και το επί κοντώ του δεκάθλου!). Ο Γιώργος Κατσαρός κάλυψε το ρεπορτάζ των αγώνων και ο υπογράφων ανέλαβε τη μεικτή ζώνη. Τρεις από το Sportsfeed, ένας από την ΕΡΑ Σπορ και ένας διαπιστευμένος από την Αυγή. Αυτή ήταν η δημοσιογραφική κάλυψη των ελληνικών ΜΜΕ μιας διοργάνωσης που για μία εβδομάδα είχε μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τους Έλληνες ακόμα και από το τσάμπιονς λιγκ. Περισσότεροι από μισό εκατομμύριο Έλληνες επέλεξαν το Sportsfeed για να ενημερωθούν για τα κατορθώματα της Εθνικής ομάδας στίβου.
Το καταλάβαμε και από τα Social Media. Με δικό μας πρωτογενές υλικό και όχι με κλεμμένα video από την τηλεόραση βάζοντας το δικό μας λογότυπο, η αλληλεπίδραση (το λεγόμενο engagment) μόνο στο Facebook έφτασε τις 328,7 χιλιάδες. Μόνο στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο είχαμε μεγαλύτερα νούμερα (είχαμε ξεπέρασε το εκατομμύριο).

ΥΓ1. Κάποιοι δεν ήθελαν το Sportsfeed να έχει παρουσία στο Βερολίνο και για το λόγο αυτό, εισηγήθηκαν αρνητικά για τις διαπιστεύσεις του Γιώργου Καπουτζίδη και του Γιώργου Κατσαρού. Δυστυχώς γι’ αυτούς, το Sportsfeed είναι αναγνωρίσιμο και το πρόβλημα που κάποιοι θέλησαν να μας δημιουργήσουν, το έλυσε αμέσως ο πρόεδρος της οργανωτικής επιτροπής με τους δύο συνεργάτες μας να προσφέρουν τα μέγιστα στην ενημέρωση.

ΥΓ2. Στην κεντρική φωτογραφία από αριστέρα ο Νίκος Ζιαγάκης με τον Κώστα Αμοιρίδη που απαθανάτισαν όλες τις προσπάθεις των Ελλήνων και ο Παύλος Παπαδόπουλος που είναι ο υπεύθυνος για όλα τα video του Sportsfeed κατά τη διάρκεια του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος. Ο Παύλος έβαλε και ένα… χεράκι στη φωτογραφία όταν αγωνιζόταν τρεις Έλληνες ταυτόχρονα για να μη χάσουμε ούτε κλικ.

ΥΓ3. Το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα τελείωσε, όχι όμως και η δουλειά μας. Σύντομα το νέο prodject το Sportsfeed στις οθόνες σας…

Οι απόψεις - editorial που δημοσιεύονται στο Sportsfeed απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του Sportsfeed το οποίο τηρεί πιστά τις αρχές της ελευθεροτυπίας: Η δημοσίευση είναι η ψυχή της δικαιοσύνης. Copyright © 2022 Sportsfeed.gr