Η αργυρή Ολυμπιονίκης του Παρισιού στα 200μ δεν θα διεκδικήσει μετάλλιο στο συγκεκριμένο αγώνισμα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του Τόκιο, καθώς απέσυρε την συμμετοχή της λόγω τραυματισμού.
κείμενα Ελισάβετ Γρηγοριάδου
φωτογραφίες Zsombor Czoma
Η Ζουλιέν Άλφρεντ (Αγία Λουκία) ήταν τρίτη στον τελικό των 100μ πίσω από την Μελίσα Τζέφερσον Γούντεν (ΗΠΑ) και την Τίνα Κλέιτον (Τζαμάικα) και απογοητευμένη στις συνεντεύξεις μετά τον τελικό ανακοίνωσε ότι είχε τράβηγμα στο μηριαίο. Σήμερα, έγινε γνωστό από πολλαπλές πηγές ότι αποσύρει την συμμετοχή της από το 200άρι, του οποίου τα προκριματικά είναι προγραμματισμένα για την Τετάρτη 17 του μηνός, λόγω τραυματισμού. Η κίνηση αυτή δεν προκαλεί έκπληξη, καθώς δεν θα είναι έτοιμη να διεκδικήσει το χρυσό κόντρα στην φορμαρισμένη Τζέφερσον Γούντεν και από το να είναι πάλι δεύτερη ή τρίτη, είναι προτιμότερο για την ίδια να είναι απούσα.