Ο Μίλτος Τεντόγλου έκλεισε την θέση του στον τελικό της Τετάρτης στις 13:49 ώρα Ελλάδας και ετοιμάζεται να εκτελέσει σωστά για ακόμα μια φορά τα άλματά του για να κερδίσει το δεύτερο χρυσό του μετάλλιο στο Τόκιο, αλλά αυτή την φορά σε ένα κατάμεστο στάδιο.
κείμενα Ελισάβετ Γρηγοριάδου
φωτογραφίες Zsombor Czoma
Χωρίς κανένα πρόβλημα κύλισαν τα προκριματικά του μήκους για τον αθλητή του Γιώργου Πομάσκι, ο οποίος έκανε ότι χρειαζόταν για να μπει στον τελικό, χωρίς να καταναλώσει πολλή ενέργεια: «Το σχέδιο πήγε ακριβώς όπως ήθελα και έδειξε καλά στοιχεία και τις δυνατότητες που θα υπάρχουν στον τελικό. Είμαι σε καλή κατάσταση και αυτό είναι ένα αγαπημένο στάδιο, στο οποίο ξέρω πως να αγωνιστώ πολύ καλά. Το ότι είναι πολύ σκληρό το ταρτάν και η βαλβίδα βοηθάει τους πολύ ικανούς άλτες, όπως είμαι εγώ και μερικοί ακόμα αθλητές», δήλωσε στο Sportsfeed και συμπλήρωσε για την επιστροφή του στο στάδιο που κατέκτησε το πρώτο χρυσό Ολυμπιακό μετάλλιο της καριέρας του: «Μου ήρθαν μερικές αναμνήσεις. Κοιτούσα λίγο από εδώ, λίγο από εκεί και χαίρομαι που γίνεται εδώ το παγκόσμιο πρωτάθλημα. Δεν έχει καμία σχέση το άδειο στάδιο με το γεμάτο. Το 2021 ήταν τελικός Ολυμπιακών Αγώνων και ένιωθα ότι ήμουν στην προπόνηση. Ότι μαζευτήκαμε μερικοί τύποι και πηδούσαμε. Τώρα είναι ένας κανονικός αγώνας».