Αφού ηρέμησε και αρκετή ώρα μετά το τέλος του τελικού μήκους όπου ολοκλήρωσε στην 11η θέση, ο Μίλτος Τεντόγλου μίλησε για τον αγώνα του.
Ο κορυφαίος άλτης μήκους στον πλανήτη την τελευταία πενταετία, εξήγησε πως η σημερινή ήταν μια κακή μέρα και ο αγώνας του, ο χειρότερος που έχει κάνει στην καριέρα του. «Ο σημερινός αγώνας, ήταν ο χειρότερος που έχω κάνει. Ένιωθα υπέροχα και πολύ δυνατός στο ζέσταμα. Ίσως έκανα λάθος που έβαλα παραπάνω ένταση, από ό,τι συνήθως, στη διάρκεια της προθέρμανσης, αλλά πραγματικά νιώθω ότι είμαι στην καλύτερη κατάσταση της ζωής μου και πίστεψα ότι όλα θα πάνε καλά» δήλωσε αρχικά ο Τεντόγλου για να συμπληρώσει: «Αλλά, δυστυχώς, υπάρχουν και οι κακές μέρες. Έπαθα κράμπες και στις δύο γάμπες μου ταυτόχρονα στην πρώτη προσπάθεια. Και από εκεί και πέρα δεν μπόρεσα να εκτελέσω τίποτα σωστά».