Ο πρώτος αθλητής στίβου που ξεπουλιέται στα δολάρια για να μπορεί να ντοπάρετε ελεύθερα, είναι ο Φρεντ Κέρλι (ΗΠΑ). Μια προβληματική προσωπικότητα που έχει εκκρεμότητες με το νόμο, ενώ έχει τιμωρηθεί και από την AIU.
Οι τυχοδιώκτες των ντοπαρισμένων αγώνων έκαναν την επίσημη ανακοίνωση σήμερα προσθέτοντας δήλωση του Κέρλι, ο οποίος τονίζει ότι στόχος του είναι η κατάρριψη του παγκόσμιου ρεκόρ στα 100μ (9.58) προκειμένου να εισπράξει το 1.000.000 δολάρια που δίνεται ως μπόνους.
Ο Κέρλι που έχει ατομικό ρεκόρ 9.76, ήταν δεύτερος στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο το 2021 στα 100μ και τρίτος το 2024 στο Παρίσι. Τον περασμένο Αύγουστο τιμωρήθηκε από την AIU για παραβίαση του κώδικα αντί-ντόπινγκ.