Ολόκληρος ο ελληνικός αθλητισμός είχε έναν παγκόσμιο τίτλο σε (καθαρά) ομαδικό άθλημα. Από σήμερα έχει δύο, μόνο που και αυτόν τον κέρδισε η ίδια ομάδα. Η Εθνική υδατοσφαίρισης των γυναικών είναι η πιο πετυχημένη ελληνική ομάδα και μάλιστα φέτος έχει κάνει και το νταμπλ αφού εκτός από το πρωτάθλημα, έχει κερδίσει και το κύπελλο. Και είναι μακράν, η καλύτερη ομάδα στον κόσμο.