Ο Χάρης Παυλίδης είχε ζητήσει την Ουγγαρία στον τελικό του παγκόσμιου πρωταθλήματος τη Σιγκαπούρης. Η επιθυμία του έγινε πράξη και η Ελλάδα στέφθηκε παγκόσμια πρωταθλήτρια.
φωτογραφία Zsombor Czoma / SPORTSIMAGES
Ο προπονητής της Εθνικής ήταν πολύ σίγουρος για την ομάδα του. Δεν υπήρχε περίπτωση να χάσει δεύτερη φορά στην ίδια διοργάνωση από την Ουγγαρία. Το τελικό 12-9 μάλλον κολακεύει την ομάδα της Ουγγαρίας που θα μπορούσε να είχε χάσει με αρκετά μεγαλύτερο σκορ. «Ζήτησα την Ουγγαρία, γιατί ταιριάζει στην ομάδα μας και αν περνούσαμε μπροστά δεν υπήρχε περίπτωση να χάσουμε, ενώ και τα κορίτσια ήθελαν να πάρουν ρεβάνς. Η Ουγγαρία όταν τα πράγματα γίνονται πιο δύσκολα παθαίνουν κλακάζ. Το να παίζεις για τα μετάλλια είναι επιτυχία, αυτή η ομάδα πρέπει να μπαίνει στα παιχνίδια πιστεύοντας πως είναι η καλύτερη ομάδα. Όταν ήρθαμε να κάνουμε προπόνηση εδώ, κάνανε δοκιμές στον ηλεκτρονικό πίνακα και έγραφαν ‘Greece Champions’. Τα κορίτσια έλεγαν να βγάλουμε φωτογραφίες, αλλά τους είπα να μην βγάλουν, να πάρουν το χρυσό και μετά να βγάλουν όσες ήθελαν. Στην πορεία πιστέψαμε, κάναμε μια πολύ μεγάλη νίκη επί της Αυστραλίας που είναι σπουδαία ομάδα και εκεί ήταν το κομβικό σημείο. Μετά ήμουν σίγουρος πως θα κερδίσουμε τις ΗΠΑ και παρακαλούσα να βρούμε μπροστά μας την Ουγγαρία» τόνισε ο Χάρης Παυλίδης και συμπλήρωσε: «Παιχνίδι με παιχνίδι γινόμασταν καλύτεροι, με αποκορύφωμα το σημερινό ματς. Με καταπληκτική άμυνα, με τη Σταματοπούλου να κάνει τις Ουγγαρέζες να φοβούνται… Όταν η άμυνά τους άνοιξε το έργο μας έγινε πιο εύκολο και αν ήμασταν πιο προσεκτικοί η διαφορά θα ήταν ακόμη μεγαλύτερη».