Με πολλά όνειρα και φιλοδοξίες αρχίζει για την Εθνική ομάδα αύριο στο Όγκλε της Ελβετίας το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ταέ κβον ντο εφήβων – νεανίδων.
Η κορυφαία διοργάνωση της Ευρώπης θα έχει έντονο ελληνικό ενδιαφέρον, καθώς η Ελλάδα θα αγωνιστεί με πλήρης αποστολή και πιο συγκεκριμένα με 20 αθλητές και αθλήτριες. Η προετοιμασία των διεθνών ήταν εξαιρετική, μιας και είχαν την ευκαιρία να δουλέψουν όλοι μαζί στην Καρδίτσα.
Η ελληνική αποστολή απαρτίζεται από τους: Μανώλη Πέτσα (45κ), Χαράλαμπο Αηδονίδη (48κ), Βαγγέλη Πάντο (51κ), Αρη Ψαρρό (55κ), Γιώργο Ηλιόπουλο (59κ), Ευθύμη Ηλιάδη (63κ), Αποστόλης Παναγόπουλος (68κ), Γιάννης Αντωνιάδης (73κ), Γιώργος Ζμπήτας (78κ), Πέτρος Γιαννουχίδης (78κ), Παρασκευή Καλογήρου (42κ), Ευγενία Γουρουφίδου (44κ), Βασιλική Παπαδοπούλου (46κ), Λαμπρινή Ασημάκη (49κ), Μαγδαληνή Κλακαλά (52κ), Άννα Τζίρτη (55κ), Χριστιάνα Ιακωβάκη (59κ), Λαμπρινή Μπρομπεργκερ (63κ), Νεφέλη Σόφη (68κ) και Αναστασία Βλάχου (68κ)
Την αποστολή συνοδεύουν οι προπονητές Γιάννης Κοεμτζίδης, Σάββας Θεοχάρης, Κωνσταντίνος Πέτσας και Βασίλης Ζήκος, ενώ αρχηγός αποστολής είναι η Αρετή Αθανασοπούλου