Με το αργυρό μετάλλιο ολοκλήρωσε την παρουσία της στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Κ23 που διεξάγεται στη Βουδαπέστη, η Αντωνία Γιαννακοπούλου καταγράφοντας μια σπουδαία επιτυχία για την ελληνική πυγμαχία.
Η Γιαννακοπούλου πραγματοποίησε εξαιρετική εμφάνιση στον τελικό των 54 κιλών. Παρά την πολύ καλή παρουσία της και την σταθερή υπεροχή της τόσο στον πρώτο γύρο όσο και στα περισσότερα σημεία του αγώνα, η νίκη τελικά δόθηκε στην Τουρκάλα Νιλάι Γιαρέν Τσαμ.
Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια επέδειξε υψηλό επίπεδο τεχνικής, καθαρές επαφές και εξαιρετική διαχείριση του ρυθμού, αποδεικνύοντας ότι είχε όλα τα στοιχεία για να διεκδικήσει επάξια το χρυσό μετάλλιο. Η εικόνα του αγώνα ανέδειξε την ποιότητα και την αγωνιστική της υπεροχή.
Παρά το αποτέλεσμα, η Αντωνία Γιαννακοπούλου ολοκλήρωσε μια εντυπωσιακή πορεία στη διοργάνωση κατακτώντας το ασημένιο μετάλλιο και επιβεβαίωσε ότι ανήκει στην ελίτ της ευρωπαϊκής πυγμαχίας.