Τα τρία μετάλλια έχει φτάσει η ελληνική αποστολή στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα πυγμαχίας Κ23 που διεξάγεται στη Βουδαπέστη.
Το πρώτο μετάλλιο της ελληνικής αποστολής ήταν αυτό της Βασιλικής Σταυρίδου στα 80 κιλά. Η εντυπωσιακή πορεία της Ελληνίδα πρωταθλήτρια κορυφώθηκε στον ημιτελικό απέναντι στην εξαιρετικά έμπειρη Πολωνή Εμιλία Κοτέρσκα. Η Σταυρίδου ανέβηκε στο ρινγκ αποφασισμένη, με καθαρές επιθέσεις, σταθερό ρυθμό και τρομερή αντοχή. Πάλεψε μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο, δίνοντας μία από τις καλύτερες εμφανίσεις της διοργάνωσης χωρίς να καταφέρει να ξεπεράσει το εμπόδιο της Πολωνής. Ωστόσο ολοκλήρωσε την παρουσία της κατακτώντας ένα ακόμη ευρωπαϊκό μετάλλιο (χάλκινο).
Εξαιρετική εμφάνιση από την Αντωνία Γιαννακοπούλου (φωτογραφία) στα 54 κιλά. Εξασφάλισε πανάξια την είσοδό της στα μετάλλια μετά την εντυπωσιακή της εμφάνιση στον προημιτελικό απέναντι στη Φινλανδή Τερέσα Μάκινεν. Με καθαρή στρατηγική, εξαιρετικά αντανακλαστικά και πλήρη έλεγχο του ρυθμού, η Ελληνίδα αθλήτρια επιβλήθηκε και προκρίθηκε πανηγυρικά στα ημιτελικά εξασφαλίζοντας τουλάχιστον τον χάλκινο μετάλλιο.
Το τρίτο μετάλλιο εξασφαλίστηκε από τον Ζαχαρία Μυλωνά στα 70 κιλά. Στον καθοριστικό προημιτελικό με τον Ελβετό Τιμ Κελενμπέργκερ, ο Μυλωνάς κυριάρχησε από το πρώτο λεπτό, επιβάλλοντας υψηλή πίεση, ταχύτητα και απόλυτο έλεγχο. Με τη νίκη του αυτή, εξασφάλισε τη θέση του ανάμεσα στους τέσσερις κορυφαίους της Ευρώπης στην κατηγορία των 70κ, φέρνοντας στην Ελλάδα ακόμη ένα πολύτιμο μετάλλιο.