Η Βασιλική Σταυρίδου εξασφάλισε για την ελληνική αποστολή το πρώτο μετάλλιο στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα πυγμαχίας Κ23 που διεξάγεται στη Βουδαπέστη.
Αγωνιζόμενη στα προημιτελικά τω ν 80 κιλών, η Βασιλική Σταυρίδου σημείωσε σπουδαία νίκη καθώς επικράτησε επί της Νορβηγίδας Σοφία Σόρενσεν για να πάρει την πρόκριση στα ημιτελικά και να εξασφαλίσει τουλάχιστον το χάλκινο μετάλλιο. Η Ελληνίδα πυγμάχος έδειξε δύναμη, καθαρή τεχνική, σταθερότητα και στρατηγική ωριμότητα, επιβάλλοντας από νωρίς τον δικό της ρυθμό.