Connect with us

OLYMPICS

Κομμένα τα social media στο Ρίο

Published

on

Πριν πεινάσουν θέλουν να μαγειρέψουν οι Αυστραλοί, οι οποίοι ξεκίνησαν ήδη μαθήματα στους αθλητές τους που ενδεχομένως θα ταξιδέψουν στο Ρίο για τους Ολυμπιακούς, σχετικά με τη χρήση των social media.

Η καμπάνια των Αυστραλών έχει τίτλο «Tweet or compete» (τιτίβισε ή αγωνίσου). Η Ολυμπιακή επιτροπή δε θέλει να επαναληφθούν φαινόμενα όπως αυτά του Λονδίνου το 2012 και του Σότσι το 2014. Στους θερινούς Ολυμπιακούς, η Σίμπομ αφιέρωσε πολύ χρόνο στα social media και τελικά έχασε στον τελικό των 100μ. ύπτιο από τη Μίσι Φράνκλιν. Αν η Αυστραλέζα είχε κάνει την ίδια επίδοση που είχε πετύχει στον προκριματικό, θα είχε κατακτήσει το χρυσό μετάλλιο. Κάτι ανάλογο συνέβη και στο Σότσι, όπου οι Αυστραλοί αθλητές ανάβαζαν διαρκώς φωτογραφίες και βίντεο από τις προπονήσεις τους και τους αγώνες.
«Στο Λονδίνο, οι αθλητές μας δεν κατάλαβαν τους κινδύνους από την υπερβολική χρήση των social media και το πως αποσπάται η προσοχή τους. Ούτε εμείς το είχαμε καταλάβει» δήλωσε η επικεφαλής της αποστολής των Αυστραλών, Κίτι Τσίλερ και συμπλήρωσε «τώρα γνωρίζουμε καλά και θέλουμε να αποτρέψουμε τέτοιου είδους αποσπάσεις που θα κοστίσουν στους αθλητές μας». Για το λόγο αυτό, επιστρατεύτηκαν έμπειροι αθλητές, όπως ο Σάλι Πίρσον (100μ. εμπόδια) και η Άνα Μίαρς (ποδηλασία) οι οποίες μίλησαν για τους κινδύνουν, λέγοντας μάλιστα πως από τη στιγμή που μπαίνουν στο Ολυμπιακό χωριό. κλείνουν τους λογαριασμούς τους στα social media.

Οι απόψεις - editorial που δημοσιεύονται στο Sportsfeed απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του Sportsfeed το οποίο τηρεί πιστά τις αρχές της ελευθεροτυπίας: Η δημοσίευση είναι η ψυχή της δικαιοσύνης. Copyright © 2022 Sportsfeed.gr

*/