Ο Απόστολος Σίσκος κολύμπησε την πρώτη του κούρσα στη νέα σεζόν και στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα 25άρας πισίνας του Λούμπλιν προκρίθηκε στα ημιτελικά των 200μ ύπτιο με νέο ατομικό ρεκόρ.
Στα προκριματικά των 200μ ύπτιο, ο Σερραίος κολυμβητής έπεσε στην τρίτη σειρά και έκανε αυτό που χρειαζόταν για να κλείσει θέση στην 16άδα των ημιτελικών. Το ατομικό του ρεκόρ από το 2024 ήταν 1:51.80 και στο πρωινό πρόγραμμα του ευρωπαϊκού τερμάτισε σε 1:51.25 για να το βελτιώσει και να πλασαριστεί στην όγδοη θέση. Ο κολυμβητής που πήγε πιο γρήγορα ήταν ο Τομάκ Μεβέν, με τον Γάλλο να προκρίνεται με χρόνο στο 1:50.19. Ο Σίσκος έκανε την επιστροφή του στην αγωνιστική δράση μετά το παγκόσμιο πρωτάθλημα 50άρας πισίνας στη Σιγκαπούρη και όπως δηλώνει στην ΕΡΤ δεν έχει προετοιμαστεί κατάλληλα για την 25άρα: «Είμαι ευχαριστημένος γιατί είναι πρωινή κούρσα και έκανα νέο ατομικό ρεκόρ. Η 50άρα πισίνα που είμαι συνηθισμένος είναι πολύ διαφορετική από την 25άρα. Ένα μειονέκτημα που έχουμε είναι ότι δεν υπάρχει 25άρα πισίνα στη Θεσσαλονίκη, καθώς είναι κλειστό το Εθνικό, οπότε δεν μπορούσαμε να εξασκηθούμε. Σήμερα είναι η δεύτερή μου μέρα σε 25άρα πισίνα. Το απόγευμα θα χρειαστεί μία υπέρβαση από τον πρωινό χρόνο και θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό».