Ο Ανδρέας Βαζαίος κολύμπησε στα προκριματικά των 50μ πεταλούδας στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα 25άρας πισίνας στο Λούμπλιν και έκανε ένα ζέσταμα για το 100άρι μεικτής που εστιάζει.
Την 24η θέση κατέλαβε ο κολυμβητής του Αλέξανδρου Νικολόπουλου στο 50άρι πεταλούδας, με τον 31χρονο να τερματίζει την κούρσα του με 22.93. Βελτίωσε το φετινό του ρεκόρ, το οποίο ήταν 23.21 από διεθνές μίτινγκ στην Ολλανδία. Ο Νόε Πόντι φρόντισε να στείλει από νωρίς το μήνυμα στους αντιπάλους του ότι είναι ο κορυφαίος όλων των εποχών. Ο Ελβετός κάτοχος του παγκοσμίου ρεκόρ με 21.32, σημείωσε στα προκριματικά 21.86 για να προκριθεί στα ημιτελικά ως πρώτος. Για τον Βαζαίο αυτή είναι η πρώτη του συμμετοχή με την Εθνική ομάδα μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού και στοχεύει στους πέμπτους του Ολυμπιακούς που θα είναι στο Λος Άντζελες το 2028. Ο ίδιος δήλωσε στην ΕΡΤ: «Νιώθω αρκετά καλά και δυνατός. Δεν έχω βρει ακόμα τον ρυθμό να πηγαίνω γρήγορα από το πρωί. Είναι μία καινούρια αρχή και πάω βήμα βήμα. Σίγουρα θα ήθελα μια πιο γρήγορη επίδοση και πίστευα ότι μπορούσα να μπω στα ημιτελικά».