Η Φέμκε Μπολ έχει μπει σε ρυθμό προπονήσεων για τη νέα αγωνιστική σεζόν του 2026, η οποία θα περιλαμβάνει τα 800μ αντί για το κλασικό της αγώνισμα, τα 400μ εμπόδια, όπως ανακοίνωσε πρόσφατα η ίδια.
της Ελισάβετ Γρηγοριάδου
[email protected]
Η Ολλανδέζα χρυσή Ολυμπιονίκης ξεκίνησε τις προπονήσεις για τη νέα σεζόν αλλά και για το νέο της αγώνισμα τα 800μ. Η Μπολ ανακοίνωσε ότι αλλάζει αγώνισμα στις 10 Οκτωβρίου και ήδη έχει μπει σε περίοδο προετοιμασίας, όπως παρουσιάζει και ο Εβλετός προπονητής της, Λορέν Μιουλί, σε βίντεο που κοινοποίησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. H 25χρονη θα χρειαστεί χρόνο για να μάθει τη νέα απόσταση, μιας και δεν έχει τρέξει ποτέ 800άρι σε επίσημη διοργάνωση, και για αυτό τον λόγο ξεκίνησε προπονήσεις το συντομέτερο δυνατόν, μετά το παγκόσμιο πρωτάθλημα του Τόκιο, όπου και στέφθηκε παγκόσμια πρωταθλήτρια στα 400μ εμπόδια. Παρ’ όλα αυτά, πιστεύει ότι είναι η καλύτερη εποχή για να επιδιώξει αυτή την αλλαγή: «Η απόφαση να γυρίσουμε στα 800μ ήρθε την ίδια στιγμή με τον προπονητή μου. Η σκέψη αυτή ερχόταν τακτικά στο μυαλό μου, αλλά ποτέ δεν την πήρα στα σοβαρά γιατί ήμουν επικεντρωμένη στα 400μ εμπόδια. Τώρα νομίζω ότι είναι η κατάλληλη στιγμή, διότι είμαι ακόμα νέα και νιώθω καλά και σωματικά αλλά και πνευματικά. Είναι μία πολύ μεγάλη πρόκληση αυτή η αλλαγή αγωνίσματος και για αυτό θέλω να την κάνω τώρα που είμαι σε καλή κατάσταση».