Η Ιταλίδα πρωταθλήτρια συμμετείχε στον πρώτο της αγώνα ανώμαλου δρόμου για την σεζόν του 2025 και εμφανίστηκε σε πολύ καλή κατάσταση για να υπερασπιστεί τον τίτλο της στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα της Λαγκόα (14 Δεκεμβρίου).
της Ελισάβετ Γρηγοριάδου
[email protected]
Η Νάντια Μπατοκλέτι τον Σεπτέμβριο κέρδισε ένα αργυρό και ένα χάλκινο μετάλλιο στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του Τόκιο, ενώ νωρίτερα στη σεζόν στέφθηκε πρωταθλήτρια Ευρώπης στα 10χλμ δημόσιου δρόμου. Τον επόμενο μήνα στοχεύει να προσθέσει ακόμα ένα μετάλλιο στη συλλογή και αυτό θέλει να είναι το χρυσό στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ανώμαλου δρόμου. Θα είναι το δεύτερο της καριέρας στην κατηγορία των γυναικών και στο ατομικό αγώνισμα, ενώ συνολικά μετράει επτά χρυσά και τέσσερα αργυρά. Την πρώτη της κούρσα στη σεζόν την έκανε σήμερα στην Ισπανία για να δει σε τι κατάσταση βρίσκεται και το αποτέλεσμα είναι πολύ ενθαρρυντικό. Κατέκτησε την πρώτη θέση στα 6.8χλμ με χρόνο 22:21, για να αφήσει δεύτερη την Σέιλα Τσεμπέτ (Κένυα) με 22:34 και τρίτη την Ντέιζι Τζέπκεμεϊ (Καζακστάν) με 22:35.