Άλλη μια χρονιά πάει πίσω η φιλοξενία του πανελλήνιου πρωταθλήματος κλειστού στίβου, δια στόματος Γιάννη Βρούτση. Ο υπουργός αθλητισμού ανακοίνωσε και επίσημα ότι η Παιανία δε θα είναι έτοιμη να φιλοξενήσει τη διοργάνωση…
O υπουργός αθλητισμού, στην συνέντευξη Τύπου για το μαραθώνιο της Αθήνας. αναφέρθηκε στο πανελλήνιο πρωτάθλημα κλειστού στίβου: «Λύθηκε το μεγάλο θέμα χθες με το πανελλήνιο να γίνεται και πάλι στο ΣΕΦ. Μετά θα πάμε στο νέο, σύγχρονο, ανακαινισμένο στολίδι που λέγεται Παιανία — ένα υπερσύγχρονο αθλητικό κέντρο στίβου, το οποίο θα είναι στη διάθεση του ΣΕΓΑΣ» σημείωσε ο Γιάννης Βρούτσης.
Να σημειωθεί ότι υπήρξε δέσμευση για την παράδοση του κλειστού της Παιανίας στο τέλος του 2025, όμως όπως προκύπτει αυτό δεν κατέστη δυνατό. Οι εργασίες έχουν ολοκληρωθεί σε ολόκληρη την εγκατάσταση, πλην του ελαστικού τάπητα. Το έργο για την αντικατάστασή του δεν έχει ξεκινήσει ακόμα. Βέβαια υπάρχει η πολύ απλή λύση με τον τάπητα που ανήκει στον ΣΕΓΑΣ και τοποθετείται κάθε χρόνο στο ΣΕΦ….