Connect with us

ΣΤΙΒΟΣ

Βρίσκει τα μέτρα του ο Παυλίδης

Published

on

Στο διεθνές μίτινγκ στίβου της Ιερουσαλήμ στο Ισραήλ αγωνίστηκαν οκτώ Έλληνες αθλητές και αθλήτριες, με τον Δημήτρη Παυλίδη να ξεχωρίζει στη δισκοβολία.

O κορυφαίος Έλληνας δισκοβόλος ήταν ο νικητής στο αγώνισμα του με βολή στα 63.14μ. Επίδοση που είναι η δεύτερη καλύτερη του φέτος (έχει 64.31μ) και δείχνει ότι αρχίζει και πάλι και βρίσκει τα μέτρα του, ψάχνοντας βολές πάνω από τα 65 μέτρα. Οι βολές του στην Ιερουσαλήμ ήταν κατά σειρά 60.21 – 59.85 – 63.14 – 60.21 – 60.77 και 61.21μ.
Στον αγώνα συμμετείχε και ο Αρτέμης Αδαμάκης που ολοκλήρωσε στην 5η θέση με καλύτερη βολή στα 54.96μ.
Στα 400μ των γυναικών αγωνίστηκε η Δήμητρα Γναφάκη η οποία τερμάτισε τρίτη με 57.71, πίσω από τη Μάρτα Ράσμουσεν (Δανία) που κέρδισε με 56.77 και τη Νοά Λεβί (Ισραήλ) που ακολούθησε με 57.47.
Στο αγώνισμα των ανδρών, Δημήτρης Λεβαντίνος σημείωσε φετινό ρεκόρ με 50.65 καταλαμβάνοντας την 4η θέση και ο Πέτρος Παπαγιάννης με 51.22 ήταν 6ος. Ο Αυστριακός Νίκλας Στρόμαϊερ με 49.47 ήταν ο ταχύτερος όλων .
Στα 100μ των ανδρών ο Νίκος Παναγιωτόπουλος με 10.38 (+2.5) ολοκλήρωσε στην 8η θέση, ενώ έτρεξε και στο 200αρι όπου με 21.15 (+1,5) ήταν 10ος. Στο 100αρι έτρεξε και ο Γιάννης Βοσκόπουλος που τερμάτισε σε 10.46 (+2,2) καταλαμβάνοντας τη 12η θέση.
Ελληνική συμμετοχή υπήρχε και στα 100μ εμπόδια, με τη Σοφία Ιωσηφίδου να τρέχει σε 14.16 (+3,7) και να ολοκληρώνει 5η.

Οι απόψεις - editorial που δημοσιεύονται στο Sportsfeed απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του Sportsfeed το οποίο τηρεί πιστά τις αρχές της ελευθεροτυπίας: Η δημοσίευση είναι η ψυχή της δικαιοσύνης. Copyright © 2022 Sportsfeed.gr