Connect with us

ΣΤΙΒΟΣ

Ναϊρόμπι 2021: Χρυσό μετάλλιο με παγκόσμιο ρεκόρ, ο στόχος της Τζένγκο

Published

on

Στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Κ20 του Ναϊρόμπι η κορυφαία αθλήτρια στην Ευρώπη στον ακοντισμό νεανίδων Ελίνα Τζένγκο, θα δώσει το 100% των δυνατοτήτων της ώστε να καταρρίψει, και επίσημα, το παγκόσμιο ρεκόρ Κ20.

Την τελευταία μέρα του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος Κ20 στο Ταλίν η Τζένγκο κατέκτησε στον ακοντισμό, το μοναδικό μετάλλιο για την ελληνική αποστολή ανεβαίνοντας στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου με επίδοση 61.18μ. Ο ανεκπλήρωτος στόχος της όμως, ήταν η κατάρριψη του παγκοσμίου ρεκόρ νεανίδων, το οποίο κατέχει από το 2015 η Κουβανή Γιουλέμνις Αγκιουλάρ με 63.86μ και το οποίο το 2020 στο πανελλήνιο πρωτάθλημα Κ20 στα Ιωάννινα, η Ελληνίδα αθλήτρια είχε καταφέρει να ξεπεράσει με 63.89μ. Ωστόσο το ρεκόρ δεν αναγνωρίστηκε λόγω έλλειψης έγκυρου ελέγχου αντιντόπινγκ.

Στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του Ναϊρόμπι θα κάνει ακόμα μια προσπάθεια και θα τα δώσει όλα για να το πετύχει, όπως δήλωσε Sportsfeed: «Αισθάνομαι πανέτοιμη για το παγκόσμιο πρωτάθλημα. Η αλήθεια είναι πως ήταν δύσκολο ότι έπρεπε να κάνουμε κορύφωση ακόμα μια φορά μέσα στη χρονιά, αφού οι συγκεκριμένοι αγώνες είχαν μεγάλη χρονική απόσταση από το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα. Ωστόσο πλέον το έχω συνηθίσει και η προσαρμογή μου δεν θα είναι πολύ δύσκολη. Κάναμε τόση υπομονή για το παγκόσμιο πρωτάθλημα οπότε θα πάμε να απολαύσουμε τον αγώνα» ενώ προσέθεσε: «Είμαι σε καλή κατάσταση. Θα τα δώσω όλα και ότι είναι να γίνει θα γίνει. Πολλές φορές έχω νιώσει έτοιμη να σημειώσω μια πολύ μεγάλη επίδοση, αλλά δεν μου έχει βγει. Εύχομαι να είναι η μέρα μου στο Ναϊρόμπι και να βγει επιτέλους το παγκόσμιο ρεκόρ που θέλω τόσο πολύ να πετύχω. Από εκεί και πέρα η κατάκτηση ενός μεταλλίου βρίσκεται σίγουρα στους στόχους μου και ελπίζω να το καταφέρω».

Οι απόψεις - editorial που δημοσιεύονται στο Sportsfeed απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του Sportsfeed το οποίο τηρεί πιστά τις αρχές της ελευθεροτυπίας: Η δημοσίευση είναι η ψυχή της δικαιοσύνης. Copyright © 2022 Sportsfeed.gr

*/