Connect with us

ΒΟΛΕΪ

Βόλεϊ λιγκ, Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ: Πρόωρη στέψη ή παράταση

Published

on

Το εξ αναβολής ντέρμπι της 13ης αγωνιστικής (19:00, ΕΡΤ Sports) θα κρίνει σε μεγάλο βαθμό και την τύχη του πρωταθλήματος.

του Δημήτρη Τυχάλα
[email protected]

Ο Ολυμπιακός είναι στο +10 από τον ΠΑΟΚ και στο +11 από Παναθηναϊκό και Φοίνικα, έχοντας ένα ματς περισσότερο, αλλά και δύο ντέρμπι μπροστά του καθώς μετά το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ ακολουθεί (κάποια στιγμή το επόμενο δεκαήμερο) και ματς στην έδρα του Πααναθηναϊκού.

Με δύο νίκες ο Ολυμπιακός τελειώνει οριστικά την υπόθεση τίτλος (θα πρέπει να χάσει χωρίς βαθμό 4 από τα 6 ματς της β’ φάσης), με μία νίκη τελειώνει οριστικά τον αντίπαλο που θα χάσει (και θα έχει κάποιες ελπίδες αυτός που θα τον νικήσει μαζί με τον Φοίνικα που επίσης παίζει αύριο στην Κηφισιά), ενώ με δύο ήττες θα έχουμε και πάλι πρωτάθλημα καθώς η διαφορά θα είναι πλέον διαχειρίσιμη.

Στην ερυθρόλευκη αποστολή θα επιστρέψει ο Νίκολα Μιγιαΐλοβιτς, ο οποίος θα τεθεί αντιμέτωπος με τον προπονητή του την περσινή σεζόν Νίκολα Ματιάσεβιτς. Οι δύο Σέρβοι συνυπήρξαν στη γαλλική Ρεν, όπου μέχρι τον τραυματισμό του πρώτου τα πήγαιναν περίφημα) αλλά αύριο θα είναι αντίπαλοι.

Στο άλλο αυριανό ματς ο ΑΟΠ Κηφισιάς υποδέχεται τον Φοίνικα Σύρου (17:30) δέκα ημέρες μετά τη εντυπωσιακό διπλό του ΑΟΠΚ στην Ερμούπολη με τον Φοίνικα να παίζει πλέον με την πλάτη στον τοίχο.

Βαθμολογία
1.Ολυμπιακός, 11 νίκες-1 ήττα, 33-6 σετ, 34 βαθμοί
2.ΠΑΟΚ, 6 νίκες-5 ήττες, 24-18 σετ, 24 βαθμοί
3.Φοίνικας Σύρου, 8 νίκες-3 ήττες, 27-16 σετ, 23 βαθμοί
4.Παναθηναϊκός, 8 νίκες-3 ήττες, 25-14 σετ, 23 βαθμοί
5.ΑΟΠ Κηφισιάς, 5 νίκες-6 ήττες, 18-25 σετ, 13 βαθμοί
6.ΑΟΝΣ Μίλων, 3 νίκες-10 ήττες, 17-28 σετ, 12 βαθμοί
7.Φίλιππος Βέροιας, 4 νίκες-8 ήττες, 16-28 σετ, 10 βαθμοί
8.ΟΦΗ, 1 νίκη-10 ήττες, 8-32 σετ, 3 βαθμοί

Οι απόψεις - editorial που δημοσιεύονται στο Sportsfeed απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του Sportsfeed το οποίο τηρεί πιστά τις αρχές της ελευθεροτυπίας: Η δημοσίευση είναι η ψυχή της δικαιοσύνης. Copyright © 2022 Sportsfeed.gr

*/