Connect with us

MONEY

Μαθήματα μάρκετινγκ

Published

on

Η Μαρία Σαράποβα είναι μία αθλήτρια που έχει βασιστεί περισσότερο στο μάρκετινγκ και λιγότερο στις αθλητικές της ικανότητες προκειμένου να αυξήσει τις τραπεζικές της καταθέσεις. Έχει βγάλει πολλά χρήματα από το τένις, αλλά πολλά περισσότερα από την εικόνα της. Τελευταίο της εγχείρημα, να βγάλει λεφτά από το όνομα της, αλλάζοντας το.

του Σούλη Μέζου
[email protected]

Η Ρωσίδα τενίστρια (Νο3 στην παγκόσμια κατάταξη), εδώ και μερικά χρόνια έχει ιδρύσει την “Sugarpova”. Μία εταιρεία που παράγει και διαθέτει κυρίως μέσω διαδυκτίου, γλυκίσματα. Μικρές καραμέλες, κάθε είδους σε συσκευασία πολυτελείας. με την κίνηση της αυτή, βρήκε ένα τρόπο να αυξήσει τα έσδα της, κατά αρκετά εκατομμύρια ευρώ. Αυτό όμως δεν ήταν αρκετό για τη Σαράποβα.

Οι υπεύθυνοι προώθησης του προϊόντος, της παρέδωσαν έκθεση σύμφωνα με την οποία το όνομα της εταιρείας “Sugarpova” δεν είναι διαδεδομένο και προς το παρόν έχει μικρή διεισδυτικότητα στην παγκόσμια αγορά. Τη λύση αποφάσισε να δώσει η ίδια, καταθέτοντας την ιδέα να αλλάξει το όνομα της, από Σαράποβα σε Σουγκάρποβα. Με τον τρόπο αυτό, θα διαφημίζει δωρεάν το brand της εταιρείας της. Μάλιστα σκέφτηκε να επισπεύσει τις διαδικασίες προκειμένου να προλάβει το αμερικάνικο όπεν. Αμέσως δημιουργήθηκε ένας μικρός χαμός στα μίντια.

Ο εκπρόσωπος της Ρωσίδας τενίστριας, Μαξ Έισενμπαντ, έσπευσε (αφού πρώτα άφησε να γίνει ο ντόρος) να δηλώσει πως “μετά από πολύ σκέψη, η νικήτρια των γκραν σλαμ, αποφάσισε να μην αλλάξει το όνομα της για το όπεν της Αμερικής”. Αυτό ήταν. Η διαφήμιση που έπρεπε να γίνει, έγινε και πλέον το brand “Sugarpova”, απέκτησε μεγαλύτερη διεισδυτικότητα (άλλωστε και το άρθρο μας αναφέρεται αποκλειστικά σε αυτό).

Όπως αποκαλύφθηκε, η Σαράποβα ποτέ δεν κατέθεσε αίτηση αλλαγής ονόματος, όπως αρχικά είχε διαρρεύσει από την πλευρά της. Αυτό έδειξε έρευνα, Αμερικανών συναδέλφων στις αιτήσεις που έχουν κατατεθεί στο δικαστήριο της Φλόριντα τον τελευταίο μήνα. Όπως και να έχει τό όλο θέμα, της έδωσε τη δημοσιότητα που επιδίωξε κάνοντας ακόμα και τους ρεπόρτερ του τένις να ξεχάσουν πως απέλυσε τον Τζίμι Κόνορς από προπονητή της, μόλις ένα μήνα (και ένα αγώνα) από την πρόσληψη του.

Η εταιρεία “Sugarpova” ιδρύθηκε από τη Σαράποβα το 2012 και κατά την πρώτη της χρονιά, πούλησε περισσότερα από 1,8 εκατομμύρια σακουλάκια με καραμέλες, προς 4,5 ευρώ έκαστο. Αυτή τη στιγμή είναι η πιο ακριβοπληρωμένη αθλήτρια στον κόσμο για ένατη συνεχόμενη χρονιά και σύμφωνα με τους ειδικούς θα παραμείνει στην κορυφή της λίστας για πολύ καιρό ακόμα. Στα επιχειρηματικά της σχέδια, περιλαμβάνεται και η παραγωγή σειράς κοσμημάτων με το όνομα της, όπως επίσης τσαντών και άλλων γυναικείων αξεσουάρ.

Οι απόψεις - editorial που δημοσιεύονται στο Sportsfeed απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του Sportsfeed το οποίο τηρεί πιστά τις αρχές της ελευθεροτυπίας: Η δημοσίευση είναι η ψυχή της δικαιοσύνης. Copyright © 2022 Sportsfeed.gr

*/