Connect with us

MONEY

Τζόρνταν και Σάιρους μαζί!

Published

on

Το ότι ο Μάικλ Τζόρνταν έχει φτάσει 50 ετών και ακόμα πουλάει σαν τρελό το όνομα του δεν είναι τυχαίο το γεγονός.

Όπως δεν είναι τυχαίο και ότι το νέο βίντεο κλιπ της Μάιλι Σάιρους μοιάζει να είναι (και είναι) διαφημιστική καμπάνια του brand του κορυφαίου όλων των εποχών.

του Θανάση Νικολάου
[email protected]
follow me @ThanNikolaou

Η γενιά των 00s είναι αυτή που δεν έχει ζήσει καθόλου τον Μάικλ Τζόρνταν. Μέσω ίντερνετ μόνο έχει πληροφορηθει πως πρόκειται για τον καλύτερο μπασκετμπολίστα όλων των εποχών. Επίσης το γυναικείο κοινό είναι αυτό που στηρίζει την παγκόσμια αγορα. Οι γυναίκες κοινούν το χρήμα και για το λόγο αυτό, τα περισσότερα προϊόντα του εμπορίου απευθύνονται σε αυτές.

Ο Τζόρνταν εκτός από χαρισματικός αθλητής, αποδεικνύεται και πολύ έξυπνος επιχειρηματίας. Πρώτα εξασφάλισε το 80% των δικαιωμάτων του ονόματος του από τη Nike. Στη συνέχεια, με τη σειρά παπουτσιών “Air Jordan” κυριάρχησε στην μπασκετική αγορά, καταλαμβάνοντας το 75% στις ΗΠΑ και το 62% σε παγκόσμιο επίπεδο. Αυτό σημαίνει πως από τα 100 παπούτσια για το μπάσκετ που πωλούνται σε ολόκληρο τον κόσμο, τα 62 είναι αυτά που έχουν το χαρακτηριστικό ανθρωπάκι του Τζόρνταν (το σήμα της Nike δεν υπάρχει πλέον πουθενά). Αυτό που απέμεινε για να κατακτήσει ο Air, ήταν μόνο η γυναικεία αγορά.

Πρώτο βήμα, να ακολουθήσει τη στρατηγική των McDonalds τα οποία έφτιαξαν γενιές καταναλωτών μαθαίνοντας τους να τρώνε τα προϊόντα τους από μικρά παιδιά. Στην περίπτωση των Mc Donalds, ένας κλόουν o Ρόναλντ έκανε όλη τη δουλειά. Στον Τζόρνταν όμως ο κλόουν δεν θα έκανε τη δουλειά. Το πρόσωπο κλειδί για το μεγάλο μπαμ, ήταν η Μάιλι Σάιρους η οποία αυτή τη στιγμή είναι το νούμερο ένα όνομα στην παγκόσμια μουσική σκηνή, κυρίως λόγω των εμφανίσεων της αλλά και λόγω του τραγουδιού και του βίντεο κλιπ του Wrecking ball, το οποίο σκηνοθέτησε ο Τέρι Ρίτσαρτσον.

Μόλις χθες, ανέβηκε στο διαδύκτιο και το νέο βίντεο κλιπ της Σάιρους. Ονομάζεται “23” και αποτελεί το καλύτερο διαφημιστικό που θα μπορούσε να γυριστεί για τα παπούτσια του Μάικλ Τζόρνταν. Η ίδια η Σάιρους φοράει τη φανέλα των Μπουλς με το Νο23 που φορούσε ο “Air”, ενώ ο συνθέτης και παραγωγός του τραγουδιού έχει το καλλιτεχνικό όνομα Mike will made it. Οι στίχοι του τραγουδιού πολύ ξεκάθαροι. “Είμαι στο κλαμπ φτιαγμένη και βαμμένη, με τη μίνι φούστα μου, τα τατουάζ και τα Τζόρνταν μου. Τα Τζόρντανς μου στα πόδια…” αναφέρει στην αρχή και στη συνέχεια μιλάει για το κλαμπ, το χορό και φυσικά τα Τζόρντανς που την κάνουν ξεχωριστή. Μέσα σε λίγες ώρες τα views του βίντεο ξεπέρασαν τα 10.000.000 και πλέον έχει αποτυπωθεί η εικόνα της Σάιρους με τα Τζόρντανς. Εδώ και λίγες ώρες αυτό είναι το απόλυτο trend στις ΗΠΑ και φυσικά αυτή η μόδα θα έρθει και στην Ευρώπη.

Επισήμως, αυτό το τραγούδι και το βίντεο κλιπ αποτελούν έμπνευση της Σάιρους και του γκρουπ των ανθρώπων που την υποστηρίζουν μουσικά. Το παρασκήνιο όμως αναφέρει πως υπάρχει συμφωνία, που δε θα επιβεβαιωθεί ποτέ. Άλλωστε το όλο concept είναι η… αλητεία και δεν μπορείς να είσαι και πολύ αλήτης αν έχει δώσει τα χέρια με ένα από τα μεγαλύτερα brand στον κόσμο. Όπως και να έχει, τα Τζόρντανς αυτή τη στιγμή είναι για την αθλητική υπόδηση, ότι τα iphone για την κινητή τηλεφωνία. Το απόλυτο must.

Το βίντεο του “23”

[youtube id=”bbEoRnaOIbs” width=”620″ height=”360″]

Οι απόψεις - editorial που δημοσιεύονται στο Sportsfeed απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του Sportsfeed το οποίο τηρεί πιστά τις αρχές της ελευθεροτυπίας: Η δημοσίευση είναι η ψυχή της δικαιοσύνης. Copyright © 2022 Sportsfeed.gr

*/