Connect with us

EDITORIAL

Βόρειοι vs Νότιοι…

Published

on

Φίλοι του χάντμπολ, απλά φανταστείτε το…

του Ηλία Τάταλα
[email protected]

Τα φώτα σβήνουν και ξεκινά η παρουσίαση των ομάδων με δυνατή μουσική, εφέ και φώρα. Αντίπαλες είναι δύο ομάδες που αποτελούνται από τους καλύτερους Έλληνες και ξένους αθλητές του πρωταθλήματος της Α1 ανδρών.

Βόρειοι vs Νότιοι. Ποιος θα κερδίσει;

Η μία ομάδα έχει στις τάξεις της τους καλύτερους αθλητές του ΠΑΟΚ, του Φιλίππου Βέροιας, του Φοίβου, της ΧΑΝΘ, της Δράμας και του Κιλκίς.

Η άλλη ομάδα έχει τους κορυφαίους παίκτες του Διομήδη Άργους, της ΑΕΚ, του ΔΙΚΕΑ, του Δούκα, της Αναγέννησης Βύρωνα και του Ποσειδώνα Λουτρακίου.

Προπονητές των ομάδων είναι οι εκείνοι που έχουν οδηγήσει ψηλότερα τους συλλόγους τους στη βαθμολογία. Οι τέσσερις προπονητές θα είναι υπεύθυνοι και για την επιλογή των παικτών.

Οι διαγωνισμοί
Στο ημίχρονο, φαντασμαγορία. Διαγωνισμός ευστοχίας σε σουτ, με μία εστία καλυμμένη από πανί που θα έχει τέσσερις τρύπες για να περνά η μπάλα. Δεκαπέντε σουτ για τον κάθε παίκτη από διαφορετικά σημεία σε διάστημα 45-60 δευτερολέπτων. Χρηματικό έπαθλο για τον νικητή, από τον χορηγό που θα δώσει το όνομά του στο διαγωνισμό. Δεύτερος διαγωνισμός με αιφνιδιασμούς και ψηφοφορία της ειδικής επιτροπής για το πιο θεαματικό γκολ. Και πάλι χρηματικό έπαθλο.

Το σόου
Στα τέσσερα τάιμ άουτ του αγώνα, μαζορέτες δίνουν το δικό τους σόου. O dj επιλέγει μουσικές στην προθέρμανση και οι χορηγοί μοιράζουν δώρα και διαφημιστικό υλικό στον κόσμο, που έχει πληρώσει ένα συμβολικό ποσό ως εισιτήριο και οι κερκίδες είναι κατάμεστες. Κάμερες που θα δείχνουν εικόνα με φόντο τον κόσμο και όχι τους τοίχους.

Η διαφήμιση
Η διαφημιστική προβολή του αγώνα, άλλωστε, μέσα από ιστοσελίδες, ραδιόφωνα και εφημερίδες, που θα συμμετέχουν ως χορηγοί επικοινωνίας, θα είναι άρτια και θα έχει ξεκινήσει εβδομάδες πριν. Διαφημιστικά σποτ μέσα από το youtube και τις ιστοσελίδες θα ιντριγκάρουν τον κόσμο.

Οι άνθρωποι
Για μία τέτοια διοργάνωση χρειάζονται άνθρωποι. Στο ελληνικό χάντμπολ υπάρχουν και στελέχη και εθελοντές. Αυτό αποδείχθηκε τόσο στο παγκόσμιο πρωτάθλημα νέων της Θεσσαλονίκης, όσο και στο Τσάλεντζ Τρόφι της Λάρισας.

Η προβολή και οι χορηγοί
Μία τέτοια διοργάνωση δεν μπορεί άμεσα να έχει σκοπό το οικονομικό κέρδος. Το ζητούμενο είναι να διαφημιστεί το άθλημα, να νιώσουν οι αθλητές ότι είναι πραγματικά σπουδαίοι, να γίνουν κάποιες κινήσεις σε επίπεδο μάρκετινγκ που θα μείνουν ως παρακαταθήκη στο άθλημα και πάνω απ’ όλα να πιστέψουν όλοι ότι το ελληνικό χάντμπολ μπορεί να κάνει βήματα προόδου και να γίνει ένα νέο δυναμικό ξεκίνημα ακόμη και μέσα στην κρίση. Τα χρήματα που απαιτούνται για μία τέτοια διοργάνωση (αεροπορικά εισιτήρια και φιλοξενία αθλητών, ιματισμός και μπάλες, προβολή κλπ) είναι πολύ λίγα και άνετα θα καλυφθούν ανταποδοτικά από χορηγούς αν υπάρξει σωστή οργάνωση.

Πού μπορεί να γίνει αυτός ο αγώνας; Οπουδήποτε. Στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη, στη Βέροια, στη Δράμα, στην Πάτρα, στο Λουτράκι, στο Κιλκίς. Ανάλογα με το ενδιαφέρον που θα δείξει η τοπική αυτοδιοίκηση και οι τοπικοί χορηγοί…

Γίνεται;
Όλα τα παραπάνω, είναι απλώς μία πρόταση του Sportsfeed.gr και μακάρι να εμπλουτιστεί με ακόμη περισσότερες προτάσεις από όλους όσους αγαπούν το χάντμπολ.

Υπάρχει κάποιος που μπορεί να πει ότι ένας τέτοιος αγώνας δεν είναι εφικτός και δεν θα δώσει στο άθλημα διαφήμιση, που τόσο πολύ χρειάζεται;

Οι απόψεις - editorial που δημοσιεύονται στο Sportsfeed απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του Sportsfeed το οποίο τηρεί πιστά τις αρχές της ελευθεροτυπίας: Η δημοσίευση είναι η ψυχή της δικαιοσύνης. Copyright © 2022 Sportsfeed.gr

*/