Connect with us

TOP

Η ΙΑΑF είναι που δεν θέλει την Adidas

Published

on

Το Sportsfeed έχει το προνόμιο να μπορεί αλλά και την φιλοσοφία να κάνει πραγματικό και αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, όχι απλά να αναπαράγει δημοσιεύματα ξένων μέσων πέφτοντας κάποιες φορές σε παγίδες παραπληροφόρησης…

του Θανάση Νικολάου
[email protected] follow me @ThanNikolaou

Όπως λοιπόν καταγράφτηκε και στο αξιόπιστο ρεπορτάζ που δημοσιεύσαμε, αν κάποιος δεν θέλει να παραμείνει στον χορηγικό «γάμο» IAAF-Adidas, αυτός είναι η παγκόσμια ομοσπονδία και όχι η γερμανική εταιρεία.
Η πραγματικότητα λοιπόν για την ΙΑΑF και την Adidas είναι πως ο πρόεδρος της IAAF Λόρδος Σεμπάστιαν Κόου γνωρίζει πολύ καλά ότι αν δεν ήταν εγκλωβισμένος στο συμβόλαιο με την Ντέντσου που του έφερε την Adidas, θα μπορούσε άμεσα και εύκολα τουλάχιστον να τριπλασιάσει τα ετήσια χορηγικά έσοδα της IAAF από άλλη εταιρεία αθλητικών ειδών (είτε Nike, είτε Puma που έχουν ήδη ενδιαφερθεί). Παρόλα αυτά βέβαια και ενώ είναι γνωστή η προσωπική σχέση που διατηρεί εδώ και 38 χρόνια με τον ιδιοκτήτη της Nike Φιλ Νάιτ, ο Κόου και η IAAF όπως φαίνεται σε αυτήν την φάση θα παραμείνουν εγκλωβισμένοι στην Adidas, καθώς η Ντέντσου είναι που έχει τις συμφωνίες και όχι η IAAF και η Ντέντσου δεν έχει καμία διάθεση να δώσει τέλος στην συνεργασία.
Βέβαια πολλοί μπορεί να θεωρούν πως η ζημιά έγινε για την IAAF, έστω και αν η Adidas παραμείνει κανονικά χορηγός της IAAF, όμως η ζημιά μπορεί να εξελιχθεί μεγαλύτερη για την Adidas αφού όπως πολύ εύστοχα σχολίασε ο διάσημος Βρετανός ρεπόρτερ του Sky News Πολ Κέλσο, «κρίση ηθικής έπιασε την Adidas, που φημολογείται πως θέλει να βγει από ένα ετήσιο συμβόλαιο 7 εκατ. ευρώ με την ΙΑΑF, αλλά μάλλον πολύ επιλεκτική μας κάνει, αφού δεν απαντάει αν θα κάνει το ίδιο με το ετήσιο συμβόλαιο 20 εκατομμυρίων ευρώ που έχει με την FIFA ή αυτό των 100 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως που πρόσφατα υπέγραψε με την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ» και φυσικά η Adidas το τελευταίο που θέλει να συμβεί είναι να χάσει και το ποδόσφαιρο, γιατί τον στίβο αν και πληρώνει την IAAF, ουσιαστικά τον έχει χαμένο προ πολλού με την Nike πρωτίστως να είναι ηγέτιδα και κυρίαρχη ασχολούμενη πολύ πιο σοβαρά και ουσιαστικά με την στήριξη του αθλήματος και των αθλητών.

Οι απόψεις - editorial που δημοσιεύονται στο Sportsfeed απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του Sportsfeed το οποίο τηρεί πιστά τις αρχές της ελευθεροτυπίας: Η δημοσίευση είναι η ψυχή της δικαιοσύνης. Copyright © 2022 Sportsfeed.gr

*/