Αυτή η εξέλιξη θεωρείται καθησυχαστική για τους αθλητές αφού εξισορροπεί τον κανονισμό της ΔΟΕ που απαγορεύει τη διαφήμιση των προσωπικών τους χορηγών κατά τη διάρκεια των Αγώνων.
του Παναγιώτη Βότση
[email protected]
Συγκεκριμένα η Αμερικανική Ολυμπιακή επιτροπή (USOPC) ανακοίνωσε το ακόλουθο: «Δημιουργήσαμε ένα σύνολο οδηγιών που θα αυξάνει τις ευκαιρίες ανάδειξης των χορηγών των αθλητών αλλά παράλληλα σέβεται τον κανονισμό 40. Έτσι παραμένουμε πιστοί στις δεσμεύσεις μας απέναντι στους συνεργάτες μας, όπως η ΔΟΕ, και παράλληλα δε διακινδυνεύουμε της προσωπικές χορηγίες και τη συμμετοχή των μελών της Ολυμπιακής ομάδας των ΗΠΑ».
Οι οδηγίες αυτές είναι το αποτέλεσμα μίας συνεργατικής διαδικασίας με πολλές συζητήσεις και feedback μεταξύ της επιτροπής αθλητών, της επιτροπής εθνικών κυβερνητικών σωμάτων, των αμερικανικών επιτροπών για τους Ολυμπιακούς και τους Παρολυμπιακούς Αγώνες αλλά και διεθνών και αμερικανικών χορηγικών συνεργατών. Αφού τεθούν σε εφαρμογή θα μπορούν να γίνουν πλέον κατά τη διάρκεια των Αγώνων τα εξής:
- Οι αθλητές θα μπορούν να ευχαριστούν τους χορηγούς τους
- Οι αθλητές θα μπορούν να δέχονται συγχαρητήρια μηνύματα από τους προσωπικούς τους χορηγούς
- Οι προσωπικοί χορηγοί θα μπορούν να κάνουν γενικές διαφημιστικές εκστρατείες.
- Οι επίσημοι χορηγοί διατηρούν την αποκλειστικότητα των επιδόσεων και της εικόνας των αθλητών της αποστολής.
- Οι επίσημοι χορηγοί θα προστατευτούν σθεναρά από το παραπλανητικό μάρκετινγκ μέσα από την γραπτή δέσμευση των προσωπικών χορηγών.
- Συνεχίζουν να υφίστανται οι συνεργασίες της USOPC σε σχέση με τη χρονομέτρηση και την υποστήριξη του προσωπικού της.