Μεγάλη επιτυχία για τον ελληνικό αθλητισμό στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ιστιοπλοΐας της Ολυμπιακής κατηγορίας ILCA6 με την Ερμιόνη Γκίκα να κατακτά το χρυσό μετάλλιο στο Λος Άντζελες!
του Σούλη Μέζου
[email protected]
Την τελευταία μέρα των αγώνων στο Σαν Πέδρο του Λος Άντζελες, η Ελληνίδα ιστιοπλόος υπερασπίστηκε τη θέση της και ολοκλήρωσε το παγκόσμιο πρωτάθλημα ILCA6 στην κατηγορία των νέων κατακτώντας το χρυσό μετάλλιο. Όλα αυτά, λίγες εβδομάδες μετά την κατάκτηση του και του ευρωπαϊκού τίτλου στη Βιλαμούρα της Πορτογαλίας.
Όσον αφορά στην κατηγορία των νέων ανδρών, ο Αλέξανδρος Κυφίδης κατετάγει στην 5η θέση και το Ερωτόκριτος Κομιανός στην 7η των νέων και την 2η στην κατηγορία Κ17, ολοκληρώνοντας μια εξαιρετική παρουσία της ελληνικής αποστολής στην πόλη που σε τρία χρόνια θα φιλοξενήσει τους Ολυμπιακούς Αγώνες.