Από θρίαμβο σε θρίαμβο η ελληνική ιστιοπλοΐα στις κλάσεις των ηλικιακών κατηγοριών. Στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Κ21 και Κ19 των ILCA που έγινε στην Ιρλανδία, δύο Έλληνες ιστιοπλόοι ανέβηκαν στο βάθρο κατακτώντας χάλκινα μετάλλια!
Ο Αθανάσιος Κυφίδης και ο Αδαμάντιος Πετριανός ανταποκρίθηκαν στις απαιτήσεις του αγώνα, έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους και στο τέλος πήραν αυτό που άξιζαν. Στις 12 ιστιοδρομίες του προγράμματος ο Κυφίδης τερμάτισε 1, 3, 33, 6, 1, 10, 2, 14, 6, 6, 71 (την αφαίρεσε ως τη χειρότερή του), 7 και με 89 βαθμούς ποινής κατέλαβε την 3η θέση της γενικής κατάταξης των 139 σκαφών από 35 χώρες.
Ο Πετριανός κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στην κατηγορία Κ19. Οι θέσεις του ήταν 4, 22, 14, 6, 4, 18,13, 10, 71 ( την αφαίρεσε), 17, 32, 53 και συγκέντρωσε 193 βαθμούς. Στη γενική βαθμολογία όλων των σκαφών ήταν 18ος.
Στα ILCA 6, επίσης μετά από 12 κούρσες, η Ερμιόνη Γκίκα κατετάγη 9η με 179 βαθμούς και η Ευαγγελία Καραγεώργου 39η με 385 βαθμούς.